Beheer al je klantenrelaties met Sage CRM

Een grondige kennis van je klantenbestand is de basis voor een goede, vruchtbare relatie. Met Sage CRM heb je de juiste tool om je klant écht te leren kennen. Je beschikt, afhankelijk van je noden, over modules voor verkoop, marketing en de klantendienst. Krijg altijd en overal toegang tot bedrijfsgegevens, je klantenhistoriek, verwachte verkoopcijfers dankzij de krachtige databases, zoekmogelijkheden en analysetools. Sage CRM is tevens compatibel met iPhone en Android.

Verkoop

Sage CRM kan je helpen met het genereren van opbrengsten door efficiënte verkopen. Ontdek hieronder een greep uit de mogelijkheden:

  • Berekening van de verwachte verkoopcijfers
  • Beheer van diverse klantenprofielen
  • Informatie over de meest lucratieve klanten
  • Geautomatiseerde analysetools voor opportuniteiten
  • Real-time overzicht van de performantie van je verkoopteam
  • Synchronisatiemogelijkheden met Outlook, Exchange, Office 365, …

Marketing

Deel je klanten en prospecten in volgens specifieke profielen en zorg zo voor gerichtere marketingcampagnes. Onderstaande functionaliteiten helpen je bij het uitbouwen van een doelgerichte en efficiënte marketingstrategie:

  • Volg je marketingcampagnes stap voor stap op elk platform op: e-mailings, sociale media en e-marketing
  • Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke indeling van je relaties door middel van unieke profielen
  • Integratie met MailChimp
  • Optimaliseer je marketingkosten
  • Verhoog de positieve respons en verbeter je prospectie
  • Eenvoudige export van contactgegevens

Klantendienst

Geef je klanten de uitzonderlijke service die ze verdienen. Kijk hoe Sage CRM zorgt voor een hogere klantentevredenheid.

  • Ingave en opvolging van klachten
  • Knowledgebase voor veelgestelde vragen
  • Beheer van persoonlijk klantenportaal
  • Opvolgen en traceren van tickets
  • Rapportering en controle van je klantendienst/dienstverlening
  • Peilingsmogelijkheden naar klantentevredenheid

Tags

  • ERP