Document management

Document management

Makkelijk én betaalbaar documentbeheer

Werk slimmer, kies voor document management

Slechts 10% van alle KMO’s maakt gebruik van digitaal document management. Vaak zien ze het als een te dure en complexe oplossing. SMARTdoc bewijst dat het ook betaalbaar en glashelder kan. De gebruiksvriendelijke interface heeft slechts twee icoontjes, één om te archiveren en één om zoekopdrachten uit te voeren.

SMARTdoc doet méér dan alleen documenten archiveren. De software legt ook links tussen alle bedrijfsdocumenten en informatie uit andere IT-toepassingen. Zo worden al uw bedrijfsprocessen gedocumenteerd. Ideaal voor in bijvoorbeeld de bouw- of verpakkingssector, retail of vastgoedbedrijven.

Vraag een gratis demo van SMARTdoc

SMARTdoc: dé tool voor document management

SMARTdoc is een tool die uw document management naar een hoger niveau tilt. Met deze desktopapplicatie kunt u makkelijk documenten archiveren en traceren. Maar ze biedt ook geavanceerde opties. Denk bijvoorbeeld aan automatisch archiveren, workflows en de integratie met andere softwarepakketten

SMARTdoc ontwikkelt concrete oplossingen die uw onderneming tijd en geld uitsparen. Nu is er ook deze complete, gebruiksvriendelijke en betaalbare tool die uw documentenstroom optimaliseert en automatiseert. Op maat van eender welke sector. Dat geeft ú meer tijd om te focussen op wat echt telt: uw klanten.

smartdoc

10 voordelen van SMARTdoc:

  • Makkelijk: gescande of digitale documenten opslaan, beheren en uitwisselen.
  • Gebruiksvriendelijk: eenvoudig drag-and-dropsysteem, met slechts twee icoontjes
  • Sneller werken met een complete set van vooraf gedefinieerde functionaliteiten
  • Sneller zoeken op sleutelwoorden, bestandsnaam, archiefdata of indexen in templates
  • Veilig: bepaal wie welke documenten kan openen, afdrukken of de instellingen wijzigen
  • Licht: bepaal de vervaldatum van digitale documenten. Zo blijft het systeem licht en up-to-date
  • Exporteren naar gelijk welke andere applicatie. De ideale aanvulling voor elke ERP-, CRM- of BI-oplossing
  • Altijd beschikbaar vanaf één enkele desktop of via het hele bedrijfsnetwerk
  • Pijnloze implementatie: boet niets in aan productiviteit tijdens de installatie
  • Betaalbare software, maar ook tijd en geld besparen door slimmer en efficiënter te werken.
Sneller en efficiënter werken door beter documentbeheer?