Teamleader: CRM, projectbeheer & facturatie

Wat is Teamleader?

Teamleader is een online oplossing voor onder meer CRM, projectbeheer en facturatie. Je beheert ál je contacten centraal en koppelt er de nodige functies, labels en bedrijven aan. Je houdt er ook alle telefonische contacten, e-mails en meetings overzichtelijk in bij.

Dankzij de project management module kunnen projecten van A tot Z opgevolgd worden. Werk met deadlines en budgetten, bepaal milestones en plan taken in voor al je teamleden. Met Teamleader behoud je het overzicht vanaf het eerste contact met de klant tot aan de afwerking van het project.

Daarnaast beschik je ook over volgende troeven:

  • Eenvoudige facturatie in een papierloze omgeving
  • Accurate financiële dashboards
  • Een handige agenda die je met anderen kan delen en synchroniseren
  • Opvolging van een verkooptraject van prospectie tot facturatie
  • Mobiele app voor Android en iOS

Koppeling met Sage 100

Voor een goede opvolging van je verkooptraject is het van groot belang om over één centraal klantenbestand te beschikken. Dankzij de integratie met Sage 100 is dat nu mogelijk. Onze koppeling zorgt ervoor dat relaties die je aanmaakt in Sage 100 meteen worden overgenomen in Teamleader.

Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om offertes over te nemen. Heb je aan je offerte een vertegenwoordiger gekoppeld? Dan krijgt die vertegenwoordiger automatisch een e-mail met de melding dat er een deal in Teamleader aan hem toegekend is. Alle offertes kunnen eenvoudig via de browser op je computer of smartphone in PDF-formaat bekeken worden.

Indien je over de module ‘Uitgebreid offertebeheer’ beschikt kan de status van jouw offerte eveneens overgenomen worden. Zo kan je elke status van je verkooptraject mooi opvolgen in het overzicht van je deals in Teamleader.

Tags

  • ERP