4 redenen om voor business software van SAGE te kiezen
Ontdek deze case
Niets zo ‘ambetant’ als altijd opnieuw moeten inloggen in diverse systemen en applicaties. Hoe dit komt? De verschillende softwarepakketten en tools zijn niet met elkaar gekoppeld. Enter: veel eiland-frustratie en dubbel werk. ‘Gedaan daarmee!’ zegt software integrator Evato. Beheer alles via één all-in-one platform en automatiseer je volledige bedrijfswerking.
Hoe maak je de integratie van je software waar? Laat Evato je inspireren!
Als je de verschillende ‘eilanden’ in je onderneming digitaal met elkaar integreert, haal je daar veel voordeel uit, want ...
1. Alles is steeds up-to-date
Vaak zijn de verschillende softwaresystemen in je onderneming historisch gegroeid waardoor je zowel actuele als verouderde toepassingen en databestanden hebt. De software-experten van Evato zetten graag voor jou alles op een rijtje en bepalen hoe je dit met elkaar kan integreren, zodat alles up-to-date is.
2. Efficiënter werken, meer tijdwinst, snellere doorlooptijd – yes, please!
Huiver je ervan om data opnieuw in te brengen, zoals gegevens van klanten of producten? Met geïntegreerde data vermijd je overbodig werk: je hoeft alles maar 1 keer in te geven. Iets wat op zijn beurt tijdwinst oplevert, maar ook: kortere doorlooptijden, hogere leverbetrouwbaarheid, lagere kosten en grotere klantentevredenheid.
Vermijd dubbel werk: ontdek hoe de Evato tools jou hierbij helpen.
3. Volg alle processen nauwkeurig op de voet
Door de integratie van je data kan je alle processen op de voet volgen. Je krijgt meer inzicht in je data die veel nauwkeuriger zijn. Zo vermijd je fouten!
4. Integraal werken is de toekomst
De reden om bedrijfssoftware te integreren is eigenlijk eenvoudig: je hele organisatie werkt volgens dezelfde waarheid — one source of truth. Iedereen werkt met één systeem. Van eilandvorming is dan minder sprake: de informatie is op één centrale plek opgeslagen.
Een vervelende situatie: je klant bestelt met veel enthousiasme online maar krijgt de melding dat de bestelling ‘niet op voorraad’ is. Een gevolg van een kloof tussen je ERP-systeem (Enterprise Resource Planning) en de webshop. En da’s jammer!
De oplossing: ga voor all-in-one! Door je ERP- en e-commerce systemen te integreren, worden alle gegevens automatisch gedeeld. Je klanten zullen dan nooit artikelen bestellen die niet op voorraad zijn, of ze worden ingelicht over de verwachte voorraad. Bovendien zullen je medewerkers minder fouten maken omdat ze gegevens niet dubbel moeten ingeven.
De rol van Evato daarin? Evato zorgt als integrator voor een naadloze aansluiting van je ERP-systeem met je e-commerce systeem. Voorraad- en prijswijzigingen worden op regelmatige tijdstippen geüpdatet. Omgekeerd worden de webbestellingen met klantgegevens, productdetails en betalingsgegevens automatisch doorgestuurd naar het ERP-systeem. Dat zijn dus twee vliegen in één klap!
Voor de integratie tussen ERP en e-commerce platformen (Shopify, Magento2, PrestaShop, Woocommerce, Opencart, …) en andere tools ontwikkelde Evato een centrale spil, het HIVE platform. Dit is een digitale ‘verkeerswisselaar’ die connecteert met e-commerce platformen en andere externe tools zoals Teamleader, Akeneo PIM, Mailchimp, Sendcloud, Hubspot, Channable en Jira Service Desk en projectbeheer.
Interesse in onze all-in-on oplossingen? Neem contact op met integrator-expert Evato!
Ontdek deze case
Ontdek deze case
Ontdek deze case